Tuesday, December 28, 2021

En humoristisk händelseuppsats

En humoristisk händelseuppsats



En rolig incident. Plötsligt kände jag en ryckig beröring bakifrån. Först nyligen hade jag modet att erkänna för min mamma att det var jag som var boven. Inte långt efter smugglade vi in ​​en burk på vinden och lade trådnät över toppen för att göra det till en perfekt mössbur, en humoristisk händelseuppsats. Vår klass kallas skolans busigaste klass. Under läsåret damen en humoristisk händelseuppsats aldrig hjälpa till med något projekt eller insamlingsaktiviteter och min mamma sa att hon inte tyckte att det var särskilt snällt av henne. Det var väldigt varmt.





En rolig incident



En dag i skolan ritade vår biologilärare en cirkel på tavlan, lade till en svans som antog att det var en mus och började lära oss om det. I samma ögonblick som jag såg teckningen på tavlan slog en idé mig direkt. Efter lektionen planerade jag med min vän att samla vilda möss och sälja dem för att tjäna lite fickpengar. Min vän höll glatt med. Vi valde vår vind som den bästa platsen för att göra vår mössfarm. Vi bestämde oss för att hålla det absolut hemligt tills vi lyckades med vårt uppdrag. Inte långt efter smugglade vi in ​​en burk på vinden och satte tråd en humoristisk händelseuppsats över toppen för att göra den till en perfekt mössbur. Dagen efter som en semester tillbringade vi dagen i den närliggande skogen på jakt efter vilda möss.


Vi fångade ganska många möss med våra fällor. Vi var så glada över att kunna fånga så många möss som då vi framgångsrikt kunde genomföra vår plan. Vi stal tyst uppåt för att smygande föra över dessa möss från fällorna till buren som vi hade gjort och förvarade på en gömd plats på vinden. När vi nådde vårt mål stod min vän redo en humoristisk händelseuppsats plåtburen och skärmskyddet. Jag vände upp och ner på den första fällan och försökte skaka ut musen, en humoristisk händelseuppsats. Det skulle inte vika sig. jag en humoristisk händelseuppsats i.


Det var en en humoristisk händelseuppsats misstaget jag gjorde. Musen sköt ut på min hand, sprang upp längs min arm och nerför min rygg, hoppade sedan in i en hög med lådor, där den försvann. Vi letade frenetiskt, men allt var meningslöst. Vi hade ingen tid att slösa. När jag tog tag i den andra fällan gav jag den igen ett rejält smäll och musen hoppade rakt ner i burken. Vi utbytte förvirrade blickar. Den tredje ansträngningen, mer noggrant genomtänkt, var framgångsrik och fascinerade såg vi musen som sprang omkring. Sedan provade vi de andra mycket noggrant. Framgångsrika i vårt uppdrag gick vi glatt på tå nerför trappan.


Senare på kvällen, när jag tittade på TV med mina föräldrar, hoppade min mamma upp och sprang till köket. Hon kom tillbaka förbryllad. Hon berättade för min far att hon hade hört ett gnäll i köket och sprang bara för att konstatera att det fanns en mus som sprang omkring. Hon var orolig och frågade hur musen kunde infiltrera hennes kök på det sättet. Min far sa att det var omöjligt för någon mus att komma in i huset om inte någon tog med den utifrån eftersom huset hade en stark grund. Jag började känna mig illa till mods, en humoristisk händelseuppsats. Innan samtalet kunde föras vidare, en humoristisk händelseuppsats, Jag gled sakta ut därifrån. Allt eftersom dagarna gick, en humoristisk händelseuppsats, min mamma blev riktigt orolig, orolig och förbryllad över synen och ljuden i köket.


Innan det kunde försämras ytterligare deklarerade min mamma att vi var tvungna att söka igenom hela huset för att hitta källan. Jag darrade, orolig för om hon menade vinden också. Jag var dömd. Så fort min vän kom, bultade vi för vinden. Gnagarranchen var tvungen att gå ut till saker en humoristisk händelseuppsats av. Jag bar plåten till vindsfönstret, den enda flykten. Jag väntade nervöst medan min vän klättrade ner för trappan och dök upp igen vid det öppna fönstret. Jag lyfte burken till fönstret men den var knappt tillräckligt stor. Min vän tog ett ordentligt tag i botten av burken och drog ett våldsamt ryck. Skärmskyddet lossnade! Mössen exploderade här och där in i källaren. I några hektiska ögonblick var de utom synhåll.


Min vän insåg allvaret i situationen och flydde så fort han kunde och lämnade mig en humoristisk händelseuppsats konsekvenserna. Jag smög ner för att möta det oundvikliga. Motvilligt, när jag kom in i vardagsrummet, meddelade min mamma att det var hög tid att börja leta efter källan till mössen. Så fort hon sa det sprang en ut i mitten av rummet och försvann under soffan. En annan fick blixtlås förbi hennes fötter. Resten av natten var kaos. Här en mus, där en mus, överallt gjorde de sin närvaro. Alla skrek och smattrade men ingen lyckades fånga en enda.


När jag låg i sängen slits jag mellan lusten att bekänna och glädjen över att ha undgått upptäckt. Först nyligen hade jag modet att erkänna för min mamma att det var jag som var boven. Bekännelse är alltid bra för själen. En rolig incident.





avhandlingsutlåtande exempel för uppsatser



Sedan provade vi de andra mycket noggrant. Framgångsrika i vårt uppdrag gick vi glatt på tå nerför trappan. Senare på kvällen, när jag tittade på TV med mina föräldrar, hoppade min mamma upp och sprang till köket. Hon kom tillbaka förbryllad. Hon berättade för min far att hon hade hört ett gnäll i köket och sprang bara för att konstatera att det fanns en mus som sprang omkring. Hon var orolig och frågade hur musen kunde infiltrera hennes kök på det sättet. Min far sa att det var omöjligt för någon mus att komma in i huset om inte någon tog med den utifrån eftersom huset hade en stark grund. Jag började känna mig illa till mods. Innan samtalet kunde föras vidare gled jag sakta ut därifrån.


Allt eftersom dagarna gick blev min mamma riktigt orolig, orolig och förbryllad över synen och ljuden i köket. Innan det kunde försämras ytterligare deklarerade min mamma att vi var tvungna att söka igenom hela huset för att hitta källan. Jag darrade, orolig för om hon menade vinden också. Jag var dömd. Så fort min vän kom, bultade vi för vinden. Gnagarranchen var tvungen att gå ut tills det svalnade. Jag bar plåten till vindsfönstret, den enda flykten. Jag väntade nervöst medan min vän klättrade ner för trappan och dök upp igen vid det öppna fönstret. Jag lyfte burken till fönstret men den var knappt tillräckligt stor.


Den här uppsatsen skrevs av en studiekamrat. Du kan använda den som exempel när du skriver din egen uppsats eller använda den som källa, men du måste citera den. Utforska hur människokroppen fungerar som en enhet i harmoni för att leva. En humoristisk incident i mitt liv essä. Gratis uppsatser - PhDessay. com, 27 juni, Öppnad 7 januari, com , juni Jag ska bevisa att jag inte är dum. Detta hände mig förra helgen. Jag är uttråkad den dagen. Jag satt utanför mitt hus ensam eftersom alla mina vänner var utanför stan. Titel: The Curious Incident of the Dog in the Night-Time Författare: Mark Haddon Texttyp: Murder Mystery The Curious Incident of the Dog in the Night-Time är ett mordmysterium.


Jag väljer att den fria viljan finns i vår värld. Jag tror att jag gör mina egna val varje dag, men jag vet att Gud definitivt hjälper mig. Incident of the French Camp Referens till sammanhang Inledning Dessa rader har hämtats från dikten Incident of the French Camp skriven av Robert Browning. Dikten beskriver en. Inga namn används i denna skrift för att upprätthålla patientens konfidentialitet och överensstämma med dataskyddslagen Kritiska incidenter har sitt ursprung i USA, överste John C Flannagan var. Det kan vara något positivt, eller så kan det vara det. The Curious Incident of the Dog in the Nighttime är en roman skriven av den brittiske författaren Mark Haddon.


Den vann Whitbread Book of the Year, och. Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. PhD Essay LIFE An Incident Humorous Incident A Humorous Incident in My Life Essay. Dessutom var lektionen väldigt tråkig och tråkig. Vår lärare gjorde sitt bästa för att göra det intressant genom att hänvisa till några andra saker än lektionen. Plötsligt slutade hon prata. Vi kunde inte utröna anledningen till hennes tystnad. Alla ögon färdades bakåt när hon nådde bakre bänken på höger sida. Där var anledningen till denna plötsliga tystnad! En av våra klasskamrater, Rohit, sov ostörd. Han sov inte bara, han snarkade också. Vår lärare ropade hans namn men förgäves.

No comments:

Post a Comment